Wniosek Zarządu ROD do Burmistrza
Dodano: 14 listopada, 2024

Zgodnie z ustawą o samorządach , każdy podmiot funkcjonujący na terenie gminy może do 15.11. każdego roku zgłosić wniosek o ujęcie w planach budżetowych gminy jego potrzeb na rok 2025.

2 lata temu skorzystaliśmy z gminnej dotacji w wysokości 20 tysięcy złotych na remont dachu budynku świetlicy. W dniu 14.11.2024 został złożony wniosek do Burmistrza Miasta Zawadzkie o uwzględnienie w budżecie na 2025 rok i zarezerwowanie środków na niżej wymienione prace i istotne potrzeby działkowców.

1. Dofinansowanie remontu betonowej posadzki w budynku świetlicy ROD Hutnik.

2. Sfinansowanie wypożyczenia namiotu dla uczestników festynu Dzień Działkowca

4. Uwzględnienie w pracach i kosztach Gminy postawienie znaku drogowego ,,zakaz zatrzymywania się i postoju ” na ulicy Ogrodowej w części dojazdowej do firmy Unimot. Oczekujące na wjazd do Unimotu Tiry stwarzają realne zagrożenie dla poruszających się wymienioną ulicą mieszkańców Zawadzkiego.

Zarząd ROD Hutnik